Inte fått medlemsundersökningen? Gå (snabbt) in och uppdatera din mejladress!

Publicerad: 2021-09-27

Just nu pågår Officersförbundets medlemsundersökning om trebefälssystemet. Undersökningen vänder sig till yrkesaktiva och studerande medlemmar. Det är flera medlemmar har hört av sig och sagt att de inte fått undersökningen. Det beror på att aktuell och privat mejladress saknas i vårt medlemssystem. Vi bryr oss om vad våra medlemmar tycker – därför uppmanar vi dig som ännu inte fått undersökningen att logga in på Officersförbundets webbplats och uppdatera din mejladress. Det är viktigt att det är en mejladress som inte tillhör Försvarsmakten, eftersom du måste ha tillgång till internet på din dator för att kunna svara.

Senast den 10 mars behöver vi ha rätt mejladress. Sedan får du ett mejl från Demoskop och har fram till den 14 mars på dig att svara på undersökningen.