Värva en kollega, eller flera - få biobiljetter i posten.

Med tanke på nuvarande Coronautbrott har vi avslutat kampanjen. Vi väntar med att dela ut biobiljetter tills dess att vi återigen kan umgås mer bekymmerslöst. Biobiljetterna har fått förlängt datum till juli 2021, så vi kommer därmed att skicka ut biobiljetter senare under året till er som väntar på dem.

Och ju fler kollegor du rekryterar, desto fler biobiljetter får du. Kanske kan du bjuda hela plutonen på nästa premiär? Den medlem som rekryterar flest nya medlemmar per månad kommer även att belönas med en extra överraskning!

Så, bidra till ett starkare förbund OCH få ett gratis biobesök. Bättre kan det inte bli!

Så här värvar du en kollega

Den kollega du rekryterar måste anmäla sitt medlemskap via vår webbplats.

Se till att den du rekryterar klickar i rutan ”Jag har blivit värvad av en kollega”  i anmälningsformuläret och där fyller i ditt namn och medlems- eller personnummer (medlemsnummer hittar du om du med mobilt BankID loggar in på Mina sidor).

Biobiljetter i postlådan

När medlemskapet registrerats skickar vi två biobiljetter till den adress du angivit som hemadress i dina medlemsuppgifter. Så se till att dina uppgifter är uppdaterade och korrekta på Mina sidor

Den som värvat flest kollegor

I slutet av varje kalendermånad räknar vi samman vem som rekryterat flest nya kollegor till Officersförbundet och skickar ut en särskild gåva till denne.